Mockumentary (drama in documentary style) made with a great pace and verve about socalled bokkies: very young criminals who are used by South African gangsters as contract killers because they cannot be prosecuted at their tender age. The makers guided their documentary way beyond the edge of fiction and also show the discussions behind the scenes about the ethics of this kind of film making.This is a new, longer version of a very successful short predecessor.