Met veel vaart en verve gemaakte `mockumentary’ (speelfilm in documentairestijl) over zogenaamde bokkies: zeer jonge criminelen die door ZuidAfrikaanse gangsters worden gebruikt als huurmoordenaars omdat ze vanwege hun leeftijd niet juridisch kunnen worden vervolgd. De makers sturen hun documentaire tot over de rand van de fictie en laten tevens de discussies achter de schermen zien over de ethiek van dit soort filmmaken. Dit is een nieuwe, langere versie van een zeer succesvolle korte voorganger.