My Other Wheelchair is a Porsche
A young disabled man confined to a gothic hospital where imaginations run wild, finds himself falling in love with a beautiful, troubled nurse. One night he proves his feelings for her in a feat of incredible endurance. Ravi Kumar’s irreverent, unique film provides a startling new perspective on disability and desire.