It is difficult not to sell your soul in a barren landscape filled with a devilish apparitions. A goodlooking car, an alluring lady, a phone ringing in the launderette: seduction can take on many forms. The point of departure for this pastiche is formed by the title sequence from Dallas and classics such as Duel and Vanishing Point. But beware: everything is set in nearby Limburg. Digital effects complete the style exercise. With music by Mauro Pawlowski.