Naikor (Buenos Aires)
Historic look at the multicultural harbour district Tanjung Priok in Jakarta. By the most talked-about Indonesian director at the moment.
Personal portrait of Shanghai; a city with great contrasts between old and new, rich and poor and sweet and dangerous.