Naikor (Buenos Aires)
Historische benadering van de de multiculturele havenwijk Tanjung Priok van Jakarta. Van de meest spraakmakende Indonesische regisseur van het moment.
Persoonlijk portret van Shanghai; een stad met grote contrasten tussen oud en nieuw, arm en rijk en lieflijk en gevaarlijk.