Kafka’s Bugaboo
A neurotic scholar, played by Gibbons, leads a ‘buggy’ ride tour through historic Charleston where, according to the professor, Franz Kafka wrote The Metamorphosis after taking a wrong turn on his way to Hollywood. Live-action with 6-legged animation.