Digital video that has emerged from a co-operative venture between the video-maker Mul and musician Speedy J. In the sound, several ‘loops’ were used that shift respective to each other. A similar technique was applied to the video. A computer programme edited the shots in specific patterns. The urban night shots fit in seamlessly with the mood of the music.