Indigestion is an interactive video installation that brings together new and old genres, such as film noir, video games, video installation art and ‘Exquisite Corps Structures’, in an ironic mix. Two people meet at the dining table. Only their – animated – hands appear on the screen: they gesticulate, manipulate cutlery, while their conversation reveals a mysterious story in a comic and ironic way. The viewer, or guest, chooses the characters from the ‘menu’, making a choice in the categories gender and social class. Indigestion discusses the rhetoric surrounding interactive technology, politics and class differences. Elizabeth Diller (1954, Poland) and Ricardo Scofidio (1935, New York) studied at the Cooper Union School of Architecture. Scofidio is at present professor at this institute and Diller at Princeton University. Together they have realised interdisciplinary projects in the fields of architecture, film and theatre.