Indigestion is een interactieve video-installatie die nieuwe en oude genres, zoals film noir, videospelletjes, video-installatiekunst en ‘Exquisite Corps Structures’, samenbrengt in een ironische mix. Twee personages ontmoeten elkaar aan de eettafel. Alleen hun – geanimeerde – handen verschijnen op het scherm: ze gebaren, hanteren bestek, terwijl hun gesprek op komische en ironische wijze een mysterieus verhaal onthult. De kijker, of gast, kiest de personages van het ‘menu’, waarbij een keuze kan worden gemaakt in de categorieën geslacht en sociale klasse. Indigestion stelt de retoriek rondom interactieve technologie, politiek en klassenverschillen ter discussie. Elizabeth Diller (1954, Polen) en Ricardo Scofidio (1935, New York) studeerden aan de Cooper Union School of Architecture. Scofidio is momenteel professor aan dit instituut, Diller aan de Princeton University. Samen realiseerden ze interdisciplinaire projecten rond architectuur, film en theater.