See Des Moines and die… Moullet ventures into this typical city of the American heartlands, testing ground for the presidential elections and birthplace of John Wayne and Jean Seberg – the extreme right and the extreme left. With his usual perspicacity, Moullet wonders if this town has any stomach. And ‘stomach’ is the key word in this capital of obesity.