You could cynically describe this occasionally shocking video film as the result of looking on the bright side of an unfortunate incident. The death of Hans Saaltink meant that the young film-maker Cyrus Frisch lost a friend, teacher and a neighbour. Frisch and his camera just happened to be present at the most tragic and moments. (GjZ) (See homage to Hans Saaltink, elsewhere in this catalogue.)