The story of this ‘feature-documentary’ is the story of an impossible love in which we can recognise e.g. Shakespeare’s Romeo and Juliet and Alfredo de Mussets’ Lorenzaccio. But the film has considerably more to offer: the 1994 World Cup, the continual stream of human violence, women and children fleeing, the ‘fourth world’ within our borders, the impact of comets on Jupiter; our vulnerable position in the cosmos; channel surfing on TV, the collective urge to self-destruction of everything that lives, the abuse of power, and treachery in a sick, incurably evil world.