In her most recent video Sadie Benning illustrates her encounter with a ‘bad girl’ through the gender posturing and genre interplay of Hollywood stereotypes: the rebel, the platinum blonde, the gangster, the 50s crooner and the heavy-lidded vamp. High-contrast-Hollywood-cigarette poses, romantic slow dancing, and fast-action heavy-metal street shots propel the viewer through a story of the love affair. But Benning’s video goes farther than romantic fantasy +!+ describing the other facets of physical attraction including fear, violence, lust, guilt and total excitement. As she puts it: ‘it wasn’t love, but it was something’.