Life in arid Wisconsin turns out to be all but the American Dream. Bruno works as a mechanic; Eva is a waitress at a truck stop. They buy a trailer to live in, but soon the bills pile up and Eva is forced to take up her old job to make some money on the side. Bruno loses his home, his car breaks down, Eva leaves him and his love for the bottle returns.