Maar vandaag begint voor Bruno een nieuw leven. Hij leert te winnen en te verliezen in een liefdesgeschiedenis met de tippelaarster Eva. Evan wordt bedreigd door pooiers. Herr Scheitz, Bruno’s buurman, heeft een neef in Amerika.De dreigementen van de pooiers worden zo sterk, dat Eva, Bruno en Herr Scheitz besluiten dsamen en bizar trio te vormen en hun geluk te beproeven in de USA.