Unrendered Road
Today we encounter the world through the prism of seemingly neutral, digital apps owned by tech giants. Unrendered Road traces the road between two ancient cities: Jerusalem and Jericho. A journey that Google Maps will not show you. By assembling conflicting perceptual readings, the reliability of existing knowledge systems is questioned.