Aasivissuit
Two park wardens on expedition in West Greenland exchange traditional wisdom and new knowledge about the land. How fertile Greenland sediments are used to improve depleted soils abroad or how microbes adapt to deal with pollutants. They introduce us to the rapidly changing landscape.