Rehearsal of the Futures: Police Training Exercises
The motions and gestures of military riot police, slowed down while performed by dancers, are surprisingly beautiful. Menace and violence estranged from context and time looks eerily strange, and all too familiar. In this gallery piece, Isaac Chong Wai somehow anticipates, a year early, key images of the Hong Kong protests.