There are fans, bigger fans and then there is Akio Sakurai. Since the Japanese guitarist saw The Song Remains the Same as a teenager, he has been consumed by a fascination for Led Zeppelin. Not only does he know all the variations the British rock group played live, he can also reproduce them down to the last detail. As an homage to guitarist Jimmy Page, Sakurai has been performing in Japan for decades as Mr. Jimmy. He proves so good that even the real Page comes to applaud him at a gig. This is when things really kick off.
Imitation is an art form in this film about an almost maniacal drive for perfection. Things get particularly interesting when Sakurai gathers other master imitators around him. Because who are they actually copying, Led Zeppelin or the Japanese perfectionist accompanying them?