Becoming Another
Raoni Muzho Saleh performs a shape-shifting act as an invitation to reimagine what our bodies and spirits are capable of. The acts of morphing, avataring and queering bring attention to our multiple selves, to discover their fullest potential and to imagine the world as a different place.