Raoni Muzho Saleh voert een gedaanteverwisselingsact op om ons opnieuw te laten nadenken over waar onze lichamen en zielen toe in staat zijn. Met behulp van morfing, avataring en queering vestigt hij de aandacht op onze verschillende persoonlijkheden teneinde hun volledige potentieel te ontdekken en de wereld als een andere plek te ervaren.