This experimental screen test for an adaptation of the industrial-era ballet Giselle has been reimagined as an ecofeminist thriller. Weaving together digital footage, 16mm, VHS recordings, animation and deep AI, the screen test is a proposal for a hybridised world in a near future where multiple realities push to the surface.