The Baron
And with good reason, as the school inspector is about to find out: for a sinister nobleman rules this fiefdom with terror. Will the school inspector's arrival trigger a similar chain reaction to Jonathan Harker’s at Count Dracula’s castle? The Baron is based on two works by Branquinho da Fonseca, a writer so dear to Pêra that he adapts a work of his every five years or so – the latest being Caminhos magnétykos (2018); the most enigmatic being Rio Turvo (2007).