salt, pepper to taste
A young woman seeks escape from the suffocating atmosphere at home and the Azerbaijani capital Baku is portrayed as a wonderful, blue-grey intermediate zone where modernity and tradition collide. In the words of Allen Ginsberg: "None of us understand what we're doing, but we do beautiful things anyway."