Pwdre Ser: the rot of stars
Pwdre ser is the Welsh name for the mythical substance star jelly that has been observed since the 1400s. The film depicts an encounter with a mysterious, luminous, electrical substance. Inspired equally by medieval accounts of visionary experiences and by 19th-century photography of the invisible, Pwdre Ser joins coronal Kirlian photography with hand-processed images.