Pwdre Ser: the rot of stars
Pwdre ser is Welsh voor de mythische ‘sterrengelei’ die al vanaf 1400 in de natuur is waargenomen. Het betoverende Pwdre Ser zit vol met mysterieuze, lichtgevende substanties, gevangen in stralende Kirlian-fotografie en handbewerkte beelden. Charlotte Pryce liet zich daarbij inspireren door middeleeuwse verhalen en de negentiende-eeuwse fotografie van het onzichtbare.