Dromerige collage van schilderijen uit de renaissance en handgeschilderde, optisch gemanipuleerde beelden van schelpen, handen en poppen. Een lamento in de vorm van een dans, een portret van stiltheid, en stilte verstoord door verdriet. Het Ave Maria wordt gezongen door Rosa Ponselle, de danseres is Annie Morad.