Ombligo de agua
Alina is a champion at everything she does, but she feels at ease only in the presence of strangers. This successful daughter of accomplished parents seeks out the contrasts of the socio-economically divided city she lives in. An energetic portrait of a self-destructive go-getter with a simple dream.