Ombligo de agua
Alina is uitmuntend in alles wat ze doet, maar voelt zich alleen op haar gemak onder vreemden. Deze succesvolle dochter van geslaagde ouders zoekt de tegenstellingen op in haar sociaal-economisch verdeelde stad. Krachtig portret van een zelfdestructieve streber met een eenvoudige droom.