El laberinto
A narrator who witnessed the spectacular rise and fall of drug lords in the Colombian Amazon takes us on a labyrinthine journey. Clever montage of clips of original 16mm landscape imagery results in an uncanny ethnographic study of narco-capitalism and enduring pre-colonial relations.