A flock of nymphs herald the arrival of spring and explore their hazy surroundings through dance.
A series on the movement of walking barefoot through the ocean waves, produced using several hundred photographs.
During a first practice session in the Khoe language Khoekhoegowab, commonly used words and phrases linger in the landscape.