Twenty Nine Minutes at Sea
A peaceful image transforms imperceptibly into a blood-red scene. Below the soothing waves of the sea, deep unrest simmers. Digital impressionism. An inner journey in our relationship with violence and memory, through a patient deconstruction of the image, set to the subtle sound of a never-ceasing wind.