Ruthless Man
2007 was an annus mirabilis for Tamil Nadu cinema, not only but in good part thanks to two debuts heralding the coming of new, daring and uncompromising talents: Vetri Maaran and Ram, who so far have delivered better and better with every work – redefining realism and its limits for the cinema of Tamil Nadu.