Dans le noir du temps
An episode of the collective feature Ten Minutes Older: The Cello, conceived as a reflection on the theme of time at the turn of the millennium. Filmed by Jean-Luc Godard, the film functions as a Pandora’s box which hides all the horrors of the world: the last moments of youth, fame, thoughts, memory, love, silence, history, fear, eternity and of course, cinema.