Arrhythmia
Filmmaker Boris Khlebnikov provides a heartfelt portrait of love and incompatibility, and in so doing reflects on the social turmoils of modern-day Russia. A superbly acted drama, Arrhythmia won the top prizes at the Open Russian Film Festival Kinotavr.