Als je terugkomt woon ik aan het water
An ambitious architect and his passionate client clash during the creative process of designing a perfect family home. Inspired by a short story by Ramsey Nasr, this film is a meticulous ode to an imaginary space built on conflicting interests, unanswered desires and fallen dreams.