A Creak in Time
Inspired by the famous Eames film Powers of Ten, McInerney explores the boundaries of perception, from the smallest atom to the remotest corners of the universe. The diptych, disparate in scale yet connected through the fractal geometry of our physical universe, is soundtracked by the musique concrète duo Howlround.