More than ten years on from the summer Olympic Games, the Olympic village in Athens has been colonised by weeds and a group of displaced teenagers. They hang around in the disused training facilities (overgrown swimming pools and sports fields) and the deserted changing rooms and showers. This no man’s land symbolises the decay of Greece; a malady that has also taken hold of the youth. The main character is Dimitri, a young man who realises that there is no future for him in the former Olympic village, but doesn’t know how to get away from it. He gets into a relationship with the former athlete Anna, who had to give up sports after a serious injury and now has few illusions about life. With a cast of mainly non-professional actors filmed with a handheld camera in her feature debut, Exarchou captures the raw, unguided energy of seemingly hopeless Greek youth. At the same time, this is a sensitive coming-of-age film about one such youth.