Ruim tien jaar na de Zomerspelen is het Olympische dorp in Athene overgenomen door onkruid en een groep ontheemde tieners. Ze hangen rond in de niet meer gebruikte trainingsfaciliteiten (vervuilde zwembaden en sportvelden) en de verlaten kleedkamers en douches. Dit niemandsland staat symbool voor het verval van Griekenland, dat ook grip heeft gekregen op de jeugd. De hoofdpersoon is Dimitri, een jongen die beseft dat er geen toekomst voor hem is in het voormalige Olympische dorp, maar ook geen manier weet om er weg te komen. Hij krijgt een relatie met de voormalige atlete Anna, die na een ernstige blessure moest stoppen en zich nu weinig illusies meer lijkt te maken. Met een cast die grotendeels bestaat uit niet-professionele acteurs en filmend met een handheld camera vangt Exarchou in haar speelfilmdebuut de rauwe, ongerichte energie van schijnbaar kansloze Griekse jongeren. Tegelijkertijd is het een gevoelige coming-of-agefilm over een van hen.