Bridge over Troubled Water
This film re-imagines 1960s musical duo Simon & Garfunkel as time-travelling protagonists. They navigate past, present and future post-human landscapes; and experience personal loss, entropy and the impact of our insatiable fossil fuel consumption. Their association with a more hopeful era is at sharp odds with our increasingly precarious contemporary existence.