The Land of Oz
Roaming through Yekaterinburg, she goes looking for the kiosk where she is supposed to have her first day at work. The city and its eccentric inhabitants, including a drunk who challenges her to wrestle in the snow and a musician who is very eager to show her his new music video, have different plans for the passive young woman, however. Former Tiger candidate Vasiliy Sigarev (Living) shows the tragedy of everyday life in the Ural in an eccentric and radical absurdist style that is reminiscent of his compatriot Aleksey Balabanov, who died in 2013.