Als Lenka Sjabadinova op de ochtend van de eerste dag van het jaar samen met haar zus een flat bezoekt om daar een Griekse man af te ranselen – een weinig doordachte onderneming met nare gevolgen – kan ze niet bevroeden dat dat bij lange na niet het vreemdste is dat ze die dag zal meemaken. Dolend door Jekaterinenburg gaat ze op zoek naar de kiosk waar ze haar eerste werkdag dient te draaien. De stad en haar excentrieke inwoners, onder wie een dronken man die haar uitdaagt voor een potje worstelen in de sneeuw en een muzikant die haar dolgraag zijn nieuwe videoclip wil tonen, hebben echter andere plannen voor de passieve jonge vrouw. Op absurdistische wijze toont voormalig Tiger-kandidaat Vasily Sigarev (Living) de tragiek van het dagelijks leven in de Oeral, in een excentrieke en radicale stijl die sterk doet denken aan zijn in 2013 overleden landgenoot Aleksej Balabanov.