Spermwhore
Experimental film about unwanted childlessness in a world where heterosexual relationships dictate. When it comes to reproduction, our merciless bodies reduce us to merely a set sex or given gender. The longing for children is not limited to our bodies and the possibility of pregnancy can be gifted, shared and undertaken together.