Great Society
Commissioned by the American television network CBS, Oe Masanori and Marvin Fishman created the explosive trip Great Society in New York while working with Newsreel Collective, Third World Studios and collaborating with E.A.T. and USCO. American newsreel footage is collated into six projections that dazzle and shatter our vision.