Edmond
Edmond’s impulse to love and be close is strong. Maybe too strong. As he stands alone by a lake, contemplating his options, he goes on a journey back in time and revisits all the defining moments in his search for the origin of his desires. A black comedy and touching animation about a man with cannibalistic tendencies.