Bite
From the maker of a small, yet careful and sensitive oeuvre. Alongside the confident filming of Ho Yuhang and Yeo Yoon-han’s uplifting satire, she adds a delicate tone to the triptych. Why can’t you say: a feminine tone? About a schoolgirl’s cautious introduction into the world of sex.