Giggling girls who secretly feed a macho man Viagra might sound pretty funny. But is it really? Spanish Natalia arrives in Mexico following an invitation from her boyfriend Esteban (played by Y tu mamá también star Diego Luna). But it turns out he has left town on a job. His female friends pick Natalia up, dragging her along in their wild lifestyle. I Stay with You starts out as an innocent comedy with rich girls having carefree fun. Gradually, however, the film undergoes a transformation, ending in dark sadism. Artist Artemio Narro has made a number of installations and videos on the subject of violence. His first fiction feature is not only a commentary on the ever-present violence in Mexico, but also on how we see violence. The changing tone of the film and an ingenious turnaround in the battle of the sexes makes this film a confrontational experience.