Simon Killer
After an unpleasant break-up, American recent graduate Simon (Brady Corbet) arrives in France. He sends unanswered emails to his ex, amuses himself with internet porn and roams the streets of a bleak and standoffish Paris.
Simon wrestles with himself. When one day he seeks solace in a sex club, he gets to know the prostitute Victoria (a powerful role by former Tiger Award for Short Film winner Mati Diop). A relationship blossoms between the two lost souls, but it doesn’t do Simon much good. Gradually he starts to get involved in unpleasant practices. His suppressed fury then seeks a way out.
With a pulsating techno soundtrack, Simon Killer shows the seamy side of a young and tormented 'American in Paris'. Campos made his debut in 2008 with Afterschool, and wrote this script in cooperation with the protagonists, leaving plenty of room for personal interpretation.