Cerro negro
A young woman visits her husband in prison. Both are Brazilian immigrants in Lisbon. Her son is left behind. Powerfully acted, sober and gripping fiction in grey-blue tints by João Salaviza, who won a Golden Palm in Cannes in 2009 for his short film Arena.